بچه که بودم هیچی جز این میکرو نداشتم همین تمام بچگی من بود ما توی یه شهرک بیابونی بودیم اونجا من دوست خوبی هم نداشتم تنها دوستم میکرو ام بود از صبح ساعت 7 که بابام می زد بیرون من بلند می شدم و بازی می کردم عجب چیزی بود یه دنیایی .....

خدا پدر و مادر این بازی سازها رو بیامرزه نمی دونستن چکار می کنن : تنها سرگرمی ما

این نرم افزار مجموعه بازی های میکرو رو من سال 2013 ساختم ولی خواستم پول ازش دربیارم برای همین تو اینترنت نزاشتم ولی حالا پشیمونم خیلی سال ها گذشت و من پول اضافه گیرم نیومد که بزنم تو اینکار ببینم چی می شه الان دیگه دستم اومده که بهتره بزارمش تو اینترنت حالشو ببرن چونکه پولی توش نیست مشابه اش هم هست و تو اینترنت همه بازی ها رو می شه دانلود کرد

این نرم افزار همه بازی های میکرو رو داره ؟ حتی اگه باهوش باشید گزینه save هم می تونید استفاده کنید و تا آخر بازی باهاش برید یادتون هست اون موقع ها ما نمی تونستیم ذخیره شون کنیم ؟ مثلاً کنترا رو تا مرحله 8 می رفتیم و وا می موندیم !

جاتون خالی من نشستم حتی مردان قورباغه ای رو تا آخر رفتم ! شریدر هم نتوست هیچ گوهی بخوره !

تنظیم دسته بازی کامپیوتر با کامپیوتر فرق می کنه:

برای تنظیم دسته بعد از اجرای بازی دکمه ESC  رو بزنید تا منو بیاد بعد دسته در از option  و زیرش کنترولر تنظیم کنید خروج هم دکمه کنترل و x هست تو راهنما توضیح هست

یه سری چیز هم تو این هست که می شه بازی ها رو قفلشون رو شکست ! خب برید دانلود کنید حاصل زحمات من رو و برام دعا کنید تا سان ایستار ببرم ! و البته شاید خدا بهم چیزی بده ....... چون شانس وجود ندارد اون خداست

با شکن باز میشه مدیا فایر فیلتر شده یا ما رو تحریم کرده

Download all micro game or nintendo old

Download from link 2

serial : rghjot4k5per2mozafar1hosein