1100 سوال فرنگیس قاسمی

فرنگیس قاسمی   استاد یه کتاب دیگه بنویس اون قدیمیه

این نرم افزارو من 4 سال پیش برای کتاب جانور شناسی استاد فرنگیس قاسمی درست کردم اون موقع فتوشاپ بلدنبودم با real draw ‌می ساختم یه کم محیطش ابتداییه اما قشنگه و کاربردی.

بهترین استاد جانور شناسی ایران ...... هم خوب درس میده هم خوب امتحان می گیره . البته تشریحی هاش  کمه .

استاد درس خوندن دیگه فایده نداره . نمره 19 و 20 رو نباید به هر کسی داد چون فقط حافظه نیست کتاب هم اون چیزی نیست که یه بچه دانشجو فکر می کنه .کار رو باید از اوستا یادگرفت.و کتاب بهترین یار نیست اینو من به خامنه ای هم گفتم . به جان خودم تو فیس بوکش! آموزش توایران کتابیه .... حرف می زنیم فقط

دانشجوهای گرامی توجه کنن؟

اون چیزی که شما باید دنبالش باشید یه معجونیه از هوش و خلاقیت و پشتکار + پول . نه نمره . یه زمان کسی درس نمی خوند اونوقت فقط با نمره می رفتی سر کار اونم چه کارایی ؟ تدریس ...اداره ... حرف زدن اما الان نه. اونا هم ارزش نداشتن . سعی کنین خودتون برید دنبال علم . دانشگاه محل گذره ...  خودت باید علم یاد بگیری . 

خـــــــــــــــــــــــو دت بایـــــــــــــــــــــــــــــــد یادبگیری :::::: ببین می تونی یا نه هوشداری نه حافظه پایدار

تازه بعضیها اینجا هستن که یادت هم نمیدن چون نه بلدن و نه می خان یاد بدن ؟ 

بعضی ها هم هستن نه پول میدن نه کمکت می کنن . نه پول میدن از اینجا فرار کنی و یه سنگی هم کنارت می اندازن . 

از این جانوارن دو رو اینجا زیاده ... اما ادعای شیعه و اسلام و حتی انسان می زنن در صورتی که در هر صورت انسان نیستن . 

خب ؟ فقط یادتون باشه آدرس دانلود ازسرور های میزبان تغییر می کنه همون زمان که دانلود میکنید کلیک کنید

رمز فایل فشرده : ibaltazar.blog.ir

 برای دانلود کلیک کنید 


الان 7 ساله لیسانس گرفتم نتونستم کار خوب پیدا کنم فقط کارگری و شاگردی و ... 

جزوه های اساتید هم همه آپدیت نبودن . جانورشناسی رو نمی دونم فقط اینو بگم نمی تونم از روش بخونم دیگه

استخدامی هم که میاد؟ کل استان یه نفر یا نهایت 3 نفر که حق داری یکیشو انتخاب کنی 

حساب کار خودتونو بکنید